Veelgestelde vragen

Niet helemaal tevreden over je bestelling? Dat kan natuurlijk gebeuren, bij Lanoukie heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren.

1. Klik op de link van ons retourportaal

2. Vul uw postcode en track & trace/ordernummer in.

3. Kies de reden van retouren.

4. Kies voor de gewenste vervoerder.

5. Plak het label op het pakket en breng het naar het gekozen afleverpunt.

Het retourneren van producten is voor uw eigen rekening, de kosten verschillen per vervoerder.

Mocht u de bestelling nog willen annuleren/wijzigen, neem contact met ons op via info@lanoukie.nl. Mocht uw bestelling nog niet verzonden zijn kan dit nog gewijzigd worden, anders komen de retourkosten voor uw eigen rekening.

1. Voeg de producten toe aan de winkelwagen

2. Klik op de winkelwagen en vervolgens op verder naar bestellen

3. Kies ervoor of u door wil gaan zonder account, een account aan wil maken of wilt inloggen op uw account

4. Vul uw persoonlijke gegevens in

5. kies uw verzendmethode

6. Selecteer uw betaalmethode

7. Controleer nogmaals uw bestelling en reken deze af

8. U krijgt van ons zo snel mogelijk een bevestiging van de bestelling

Wij verzenden de bestellingen via PostNL, zij hanteren een leveringstermijn van 1 tot 3 dagen (mits er vertraging ontstaat bij PostNL).

Wij bieden drie verzendoptiest aan, in de winkelwagen kunt u zien voor welke verzendoptie uw bestelling in aanmerking komt.

Brievenbuspost zonder track & trace €2,95

Brievenbuspost met track & trace €4,50

Pakketpost met track & trace €5,95

Helaas heeft Lanoukie momenteel nog geen fysieke winkel en is het dus enkel mogelijk om online te bestellen.

Zodra u bestelling geplaatst is krijgt u van ons zo snel mogelijk een bevestiging van betaling, en daarnaast een bevesting van verzending zodra het pakketje onderweg is.

Op uw producten bieden wij u 30 dagen garantie, neem contact met ons op via info@lanoukie.nl. Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.

Mocht het product wat u wilt uitverkocht zijn, neem contact met ons op dan kijken wij of we het kunnen oplossen door bijvoorbeeld het product nog na te bestellen bij de leverancier.